21 Aralık 2009 Pazartesi

Günaydın Burger House

S: Sonunda Amerika’da yediğimkileri kesinlikle aratmayan, çok başarılı bir Burgerci. Zaten isim Günaydın olunca fazla düşünmeden, açılır açılmaz denedik. Ne kadar doğru bir karar olduğu tartışılır zira artık her cumartesi oradayız ve her cumartesi burger yiyoruz. Atın ölümü arpadan olsun diyor ve mekanı anlatmaya girişiyorum: Şaşkınbakkal’da, caddenin tam üzerinde (Boyner’in az ilerisinde, Tschibo’nun hemen yanında), çok büyük diyemeyeceğimiz ve bu nedenle insanların yer bulmada zorlanabildikleri bir yer. Ama ben içerisinin de basılı malzemelerinin de tasarımını çok sevdim. Hamburgerler yanlarında hiç bir şey olmadan geliyor. Eğer bizim gibi patates sevgisi taşıyan insanlarsanız 2 kişi için 1 adet patates kızartması söylemenizi tavsiye ederim, büyükçe bir kovada geliyor ve çok lezzetli.


Geçenlerde başka bir Burgerciyi de denememiş olsaydım, Günaydın için tek kelimeyle mükemmel diyecektim ama ne yalan söyleyeyim, diğerinin karamelize soğanı çok bir acayip güzeldi. Bir de en son istediğimizde kenarları hafif yanmış geldi fotoğrafta da görebileceğiniz gibi. Ama verdiği keyif değişti mi? Bence hayır. Servis hızlı, Bağdat Caddesi üzerinde bir yer için fiyatlar da uygun: Cheeseburger 12, Bacon Cheeseburger 14, patates kızartması 4, kola 4.

B: Sevgili S'ye tamamiyle katılmaktayım. Hamburgerleri gerçekten de farklı! Hem eti çok lezziz, hem de içerisine koydukları soslar muhteşem:) Bu arada belirtmeliyim, hamburgerler 140 ve 200 gram olarak iki çeşitler. Fiyatları da buna göre değişiyor. Fakat hamburgerin boyunda bir değişme olmuyor. Sadece aynı ekmeğe daha "şişko" bir köfte koyuyorlar. Ben ikisini de denedim ve 140 gramlık olan daha çok hoşuma gitti. Hem sos-garnitür-köfte dengesi açısından, hem de 200'lük hamburgeri sığdırmak için ağzınızı timsah gibi açabiliyor olmanız lazım! Bence verdiğiniz fiyat farkına değmiyor ama seçim sizin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder