21 Aralık 2009 Pazartesi

Robert's Coffee

B: Finlandiya menşeyli bir zincir olan Robert's Coffee, 1876'da kurulmuş. E biz de devamlı önünden geçip gidiyoruz, bir deneyelim artık dedik:) Öncelikle çok zengin bir menüye sahip olduklarını söylemeliyim. İşin en çok hoşuma giden yanı, değişik çay seçeneklerini de size sunmaları. Yani "burası kahveci, çay arıyorsan başka yere" gibi bir tavırla karşılaşmıyorsunuz ya da bi poşet çay koyup önünüze sizi yollamıyorlar, aksine farklı çay çeşitlerini de size sunuyor Robert's Coffee.
Kahve türlerine gelince zaten o konuda çok geniş bir ürün yelpazesine sahipler. Hatta sitelerinden bütün ürünlere ulaşabilirsiniz.

Biraz kendi deneyimimden bahsedicek olursam, "Magnum Latte" yi çok beğendim. Çok çok fazla miktarda kafeini vücuda sunmanın en nazik yolu bence :) Ama servisi biraz yavaş buldum, dışarıda oturmak istediğinizde de yeterli sayıda ısıtıcı yok; üşüyebilirsiniz. Tabi bu dediklerim Suadiye şubesi için geçerli! Bir "franchise" politikası olduğunu sanmıyorum:) Bu arada fiyatlar normaldi: S'nin içtiği filtre kahveyi 5, Magnum Latte'yi 9, Cheesecake'i 4 diye hatırlıyorum ama hesabı annem verdiği için aklımda kalmamış.

S: Sevgili B biraz merhametli davranmış, bana sorarsanız Suadiye şubesinin garsonları yavaş oldukları kadar kabalar da. Ben filtre kahve içtim, bardağı büyük lezzeti fena değildi. Yine de Tschibo'nun kahvesini tercih ederim. Bir de çikolatalı Cheesecake yedik. O da kötü değildi ama çikolata tadı pek almıyorsunuz. Ama bu durum, yani peynir tadının çok yoğun gelmesi B'nin hoşuna gitti. Tartışmaya açık bir konu demek ki. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder